دستگاه تصفیه آب در تبریز

دستگاه تصفیه آب در تبریز

  • 59

جهت ثبت سفارش با ما در تماس باشید 09146484992

فروش بهترین دستگـاه تصفیه آب خانگی در تبریز

دقت داشته باشید که خرید دسنگاه تصفیه آب خانگی در تبریز مانند گذشته نیست که چندین شرکت به صورت عمده این کار را برعهده داشته باشند. اگر شما هم میخواهیدیک دستگاه تصفیه آب خانگی را خریداری کنید به دنبال نمایندگی هایی باشید که جنس اصل به شما ارائه می دهند. و در این زمینه به صورت معتبر فعالین می کنند. شرکت هایی که معمولا در زمینه فروش و خرید دستگاه تصفیه آب در تبریز فعالیت می کنند. علاوه بر اینکه قیمت مناسب را به مشتریان خود ارائه می دهند. خدمات پس از فروش را نیز به آن ها عرضه خواهند کرد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • گارانتی معتبر ۳ ساله
  • نصب و ارسال کاملا رایگان
  • یکسال فیلتریدکی رایگان
  • ده سال خدمات پس از فروش
  • تعویض دستگاه در صورت عدم رضایت مصرف کننده

دستگاه تصفیه آب در تبریز

اهمیت تصفیـه آب خانگی

امروزه با توجه به مشکلاتی که در زمینه فراهم آوردن آب سالم به وجود آمده است، یکی از مهم ترین بخش ها در ساخت و ساز ساختمان، تصفیه آب خانگی است. شما شاید در خانه خود لوله کشی هایی داشته باشید که آب را به قسمت های مختلف خانه می رسانند و بدون شک این لوله کشی ها از فیلتراسیون شهری رد شده اند اما آیا واقعا به آن اندازه که شما تصور می کنید پاک و بدون آلاینده هستند؟

همانطور که میدانید، بیش از سه چهارم کره زمین را آب فراگرفته است و بیش از ۹۷ درصد این مقدار در دریاها و همچنین اقیانوس ها ذخیره شده اند و تنها کمتر از سه درصد آن ها قابل آشامدت هستند. مقدار بسیار زیادی از این آب هم به ضورت یخچال های طبیعی، مناطق قطبی و همچنین رطوبت موجود در آب و هوا و خاک هستند که غیرقابل دسترسی می باشند. میتوان گفت که تنها ۰٫۶ درصد از کل این میزان در اختیار انسان قرار دارد تا بتواند به عنوان آب شیرین و یا آب های زیرزمینی از آنها بهره مند شود و آب مورد نیاز خود را تامین کند.

متاسفانه این منابع آب شیرین هم محدود هستند و هم اینکه وجود آلاینده های بسیار باعث می شود تا در معرض آلودگی های بسیاری قرار بگیرند. به همین دلیل هم پیش از استفاده باید آن ها را از فاضلاب های صنعتی، کودهای شیمیایی و …. پاک کرد. آب همانطور که میدانیدیکی از نیازهای عمده بشر است. و به همین دلیل هم نمیتوان آلوده بودن، یا کم بودن آن را نادیده گرفت و اینجاست که تصفیه آب و به ویژه تصفیه آب خانگی به دلیل آشامیدن اهمیت دو چندان مییابد.

آلاینده های آب چه موادی هستند؟

به طور کل میتوان گفت که آلاینده هایی که در آب وجود دارند حاصل صنعتی شدن و همچنین توسعه  و گسترش مواد مضر است. دقت داشته داشته باشید که با توجه به صنعتی شدن جوامع، آلاینده هایی نظیر مواد سمی، فلزات سنگین و حتی اسیدیته های آزاد به آب بسیار بیشتر از گذشته است. همچنین ورود موادی مانند مواد رادیواکتیو، میکروارگانیسم ها و چربی ها و روغن ها نیز باعث آلودگی آب شرب می شوند که سلامت انسان را تا حد بسیار زیادی تهدید می کند.

امروزه اما نمیتوان استفاده از این نوع مواد را نادیده گرفت. روزانه بسیاری از ما، حجم بسیاری از این مواد را وارد چرخه آب و فاضلاب می کنیم. و پس از این چرخه هم به صورت مداوم وارد آب های زیرزمینی خواهند شد. مولکول های کربن دار حلقوی که در این مواد آلاینده وجود دارد. به آسانی تغییر شکل نخواهند داد و با وارد شدن به آب های زیرزمینی باعث ایجاد انواع آلودگی های شیمیایی می شوند. تنها یک چهارم از این پاک کننده ها تجزیه خواهند شد و مابقی آن ها در آب باقی خواهند ماند و آن را آلوده خواهند کرد. به همین دلیل هم نیاز به تصفیه آب خانگی هرروز بیشتر از دیروز حس می شود.

در تصفیه خانه های شهری چه اتفاقی می افتد؟

دقت داشته باشید که در تصفیه خانه های شهری، برای تصفیه کردن آب شرب و همچنین از بین بردن آلودگی هایی که در آن وجود دارد به آن کلر اضافه می کنند. کلر قابل دسترس ترین و در عین حال ارزان ترین آنتی اکسیدان است. که میکروب ها و ویروس ها را از بین خواهد برد اما دقت داشته باشید که در این روش برخی از آلاینده های دیگر به طور کامل از بین نمی روند و همین هم ممکن است باعث بروز مشکل شود.

در تصفیه خانه هایی از کلر به عنوان گندزدا استفاده می شود. این مواد در نتیجه ترکیب خود با مواد دیگری مانند ترکیبات آلی، تولید هالومتان یا هالوفرم خواهند کرد. این مواد که بدون شک نام آنها را نشنیده اید ترکیباتی سرطان زا هستند که برای سلامتی انسان بسیار مضر اند. در تصفیه خانه شهری اما پس از اینکه این کلر وارد آب می شود.

مرحله بعد وارد لوله کشی های خانگی خواهد شد. اینجاست که شما بدون استفاده از تصفیه آب خانگی میتوانند اثرات مخربی را برای سلامتی انسان داشته باشند. به هر حال هم میتوان گفت که تصفیه های اولیه در این زمینه برای مقابله با آلودگی های شیمیایی کافی نخواهند بود. و همچنان هم فلزات مضر و همچنین نمک های زیان بخش نیز وجود خواهند داشت. که از طریق آب آشامیدنی وارد بدن انسان می شوند. و در نتیجه مشکلات بسیاری را برای شما فراهم خواهند کرد.

نمک ها و فلزات زیان آور با دستگاه تصـفیه آب خانگی از بین می روند.

میتوان گفت که نمک ها و همچنین فلزات زیان آور بسیار زیادی در آب وجود دارند که محلول هستند و اگر میزان این نوع آلاینده ها از حد استانداردی که باید بیشتر باشد. به طور حتم متابولیسم سلولی و همچنین سوخت و ساز سلول های مختلف بدن را تحت تاثیر قرار می دهد و ممکن است. که در این زمینه مشکل ساز شود. این نوع مواد، با تحت تاثیر قرار دادن سلول های بدن در رسیدن غذا و همچنین اکسیژن کافی به سلول ها اختلال ایجاد می کنند. و همین هم باعث بروز مشکلاتی در قیمت های مختلف بدن خواهد شد.

معمولا اینطور گفته می شود که اختلالاتی که ناشی از استفاده از این نوع آب است را میتوان به صورت مشکلات پوستی، خستگی مفرط، سردرد و ضعف عضلانی و … دانست و همچنین موارد دیگری هم به صورت ظاهری مشخص نخواهند شد. از جمله این مشکلات میتوان به اختلال در سیستم گردش خون به دلیل رسوب گذاری در جداره رگ ها شده و مشکلاتی چون فشار خون، گرفتگی رگ ها، مشکلات کلیوی و نیز عدم ترشح مفید غدد بدن اشاره کرد. و در نهایت هم عوارض بسیار خطرناک تری مانند سکته های مغزی و قلبی ایجاد خواهد شد.

دستـگاه تصفیه آب خانگی در تبریز

قطعا میدانید که بین ۶۶ تا ۸۵ درصد از بدن انسان را آب تشکیل داده است. و همچنین میزان این آب در خون انسان ۷۹ درصد خالص است. اینطور گفته می شود. که معمولا سوخت و سازهای سلولی که در بدن انجام می شود عمدتا توسط آب صورت خواهد گرفت. و همین هم باعث می شود. که نیاز به آب سالم برای داشتن بدنی سالم به صورت محسوس حس شود.

به طور دائم باید آب در بدن وجود داشته باشد تا مواد غذایی به سلول ها و بافت ها برسند و مواد زائد از آنها خارج شود. در صورتی که مولکول های آبی که در بدن انسان موجود هستند.توسط عناصر اشتباه پر شده باشند دیگر نمیتوانند کارایی طبیعی خود را انجام دهند. و به همین دلیل هم با مشکلات بسیاری روبرو خواهند شد.

از سال ۷۸ تا کنون، با توجه به امراضی که استفاده از آب های آلوده ایجاد کرده است. و همچنین برای رعایت بهداشت بیشتر، گروه بسیاری از افراد کار تصفیه آب را انتخاب کرده اند. و از ان ها جهت جلوگیری از بیماری های مختلف استفاده می کنند. همچنین سطح کلی آگاهی عمومی نیز نسبت به این مسئله افزایش یافته است. و با به میان آمدن خرید دستگاه تصفیه آب در تبریز (اسمز) این مشکل به صورت کامل حل شده است.

میتوان اینطور گفت که تصفیه آب به روش اسمز در واقع یک روش معکوس است. که شما میتوانید با استفاده از قانون اسمز آن را انجام دهید و آب های آلوده را تصفیه کنید. امروزه تصفیه آب خانگی بیش از گذشته اهمیت دارد و نیاز به آب سالم بیشتر دیده می شود. در این نوع دستگاه ها معمولا مولکول های آب غربال می شوند و مولکول هایی که اشباع نشده هستند جدا خواهند شد. این روش تمامی میکروب ها، فلزات سنگین و همچنین نمک های زیان آور جدا می شوند. و به این صورت آب خانگی تمیز و بهداشتی را برای مصرف شرب خواهید داشت. در سال های آینده، سیستم اسمز، جایگزین تمامی دستگاه هایتصفیه آب خانگی خواهد شد پس بهتر است. که همین امروز اقدام به خرید دستگاه تصفیه آب خانگی اسمز کنید!

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید




  • تاریخ ارسال : پنج شنبه 24 فروردين 1402 ساعت: 9:3
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

مطالب مرتبط


بخش نظرات این مطلب



برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







ورود کاربران

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع

    عضويت سريع

      نام کاربری
      رمز عبور
      تکرار رمز
      ایمیل
      کد تصویری
      چت باکس

      چت باکس


        نام :
        وب :
        پیام :
        2+2=:
        (Refresh)
        پشتيباني آنلاين

        پشتيباني آنلاين

          پشتيباني آنلاين
          آمار

          آمار

            آمار مطالب آمار مطالب
            کل مطالب کل مطالب : 1289
            کل نظرات کل نظرات : 0
            آمار کاربران آمار کاربران
            افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
            تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

            آمار بازدیدآمار بازدید
            بازدید امروز بازدید امروز : 124
            بازدید دیروز بازدید دیروز : 0
            ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 12
            ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
            آي پي امروز آي پي امروز : 41
            آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
            بازدید هفته بازدید هفته : 127
            بازدید ماه بازدید ماه : 566
            بازدید سال بازدید سال : 3359
            بازدید کلی بازدید کلی : 23832

            اطلاعات شما اطلاعات شما
            آی پی آی پی : 13.58.182.29
            مرورگر مرورگر :
            سیستم عامل سیستم عامل :
            تاریخ امروز امروز :
            تبادل لینک هوشمند

            تبادل لینک هوشمند

              تبادل لینک هوشمند

              برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شرکت طراحی سایت و سئو تبریز وبسایت و آدرس tabrizwebsite.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






              خبرنامه

              خبرنامه

                براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



                آخرین نطرات کاربران

                آخرین نطرات کاربران

                  درباره ما

                    شرکت طراحی سایت و سئو تبریز وبسایت
                    خوش آمدید

                  کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به شرکت طراحی سایت و سئو تبریز وبسایت بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
                  قالب طراحی شده توسط: تک دیزاین و سئو و ترجمه شده و انتشار توسط: قالب گراف